22 Mayıs 2008 Perşembe

Ve İstanbul, Her zaman görmek istedim. Kısmet bugünmüş..


İstanbul, her zaman görmek istediğim şehir. Beni gerçekten şaşırtmanı ümit ederek geldim, daha ilk anda köprünün üzerinden geçerken sen İstanbul, bunu başardın. Tıpkı o köprüden daha önce geçer ve seni ilk defa gören her insanı şaşırttığın gibi benide kendine hayran bıraktın.

Dinlenmedim geldiğim gün, eşyalarımı bıraktığım gibi dışarı çıktım. Hani insanı yutacak kadar büyük olduğunu söylerler ya, tedbirli geldim. Yanımda gps li telefonum vardı ve gezeceğim her noktayı telefonuma girmiştim. Nereye nasıl gideceğimi önceden hesaplamıştım zaten. Sanırım bu konuda teknolojiye yenildin. Fakat haritaların ve teknolojinin bana söyleyemedği çok şeyler vardı. Nereye baksam tarihin ve ihtişamında kaybediyordum kendimi. Galata kulesinen senin güzelliklerin daha iyi anlaşılıyor.